2022年2月28日 星期一

酸種包

 講從來冇學過整包,不過見到個包好靚好吸引,所以我就報名了。


 上堂2人共用一部廚師機,即時打聽下身邊位同學仔有冇做包經驗? 原來佢成日都整包,所以我也請她多多關照!  在老師及同學仔協助下,我的包包出來效果也不錯。

 

原來做包都幾好玩,而且冇整蛋糕咁多牛油及糖。 之後我跟朋友仔在外邊不停上堂,一堂... 一堂.... 又一堂,週末有時間就即刻做包!

 

做包期間,我試過四隻粉,包括Super King / 金帆船 / 春之戀 / Pioneer

我自己最鐘意係用Super King 及 金帆船,Pioneer 也不錯!春之戀我覺得用在整普通包比較好。

 

最近我改用低發整酸種包,原因想証實低發係咪會更好,不斷努力學習及研究,呢個係我第15個酸種包,亦係我最鐘意既一個,大家鐘意嗎?

 






沒有留言:

張貼留言