2022年2月27日 星期日

新手整包 (三色吐司)

上星期日朋友整好三色吐司比我睇,我覺得好靚! 佢叫我都整下,仲比左個食譜我,但我從來無整過吐司。當晚見到另一個朋友仔在FB 分享佢整既吐司,佢話一整就愛上左! 攪到我即時在網上搵下吐司模,我要求係要買淺井,因為戚風蛋糕都係用佢,我覺得好好用。搵到一間即時留言,店主好快回覆有貨,我付款後店主即日寄貨,第二日已經收到了,速度非常之快。


 

今日同個模剪綵,我跟店主指示:

(1) 先洗乾淨模印乾水再入焗爐170度焗20分鐘

(2) 之後再掃油200度焗10分鐘 (重覆3)

 

準備好模之後就係整包了,其實吐司都未整過,仲要挑戰三色? 想了又想,最後決定嘗試,如失敗便在錯誤中成長及學習!

 

材料:

流淚粉 / 原糖 / / 酵母 / / 牛奶 / 牛油 / 紫薯粉 / 五十鈴

 

我用廚師機打好麵團,完成一發一小時,之後把三色麵團卷好再二發45分鐘就入爐,焗到一半時好失望,好明顯我卷得唔好,所以見到爆口,切開睇睇又未至於太差,下次有信心再做更好!

 












明天早餐:三色吐司

 

Reference :    流淚粉 /   富澤紫薯粉  /   小山圓五十鈴

2 則留言: