2022年2月19日 星期六

終於上車喇~ 學車日

 終於到了學車日,為什麼話終於? 因為我是去年初報名的,由於疫情關係,好多野都一延再延....  一年多後終於上車了。



老師先開車邊行邊講解,看得出老師好細心而且很有耐性,之後就交比我,我坐上司機位好緊張,楂到個太盤好緊好緊,老師都看得出來!  


我每次上兩節,每節45分鐘所以兩節個半鐘比較合適! 我問老師我表現是否很不理想?老師好鼓勵話唔係差,仲話好多學員上完兩節都不能上斜落車,遇到咁既老師真係太好,太嚴厲我會更加緊張更加冇自信!


今日天氣不好一時大雨一時毛毛雨,當比自己一些訓練及挑戰!我要努力啊!

2 則留言:

  1. 慢慢黎啦,熟習咗就會揸得越來越有興趣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好啊, 今日都係第一堂.... 之後應該會愈來愈好 ^^

      刪除