2017年2月13日 星期一

Day 9 美國大峽谷開車到拉斯為加斯

天氣仍然係好凍....四處都看見有白雪



 
指定動作先去醫肚

 
吃完早餐出來想玩下雪,因為今日之後又不知要等幾耐才再見了
 
 
走前先每人留一個腳印.....

 
留得唔靚... 再留.... 更衰
算... 走人!

 
先去了解下坐車安排

 
我地坐這種 shuttle bus 去觀光


 
到站你想看就自己落車... 之後原站再上車
是循環線




 
見到有賣紀念品的店
順便買點熱飲
吳生叫我買這個防滑.... 岩雪地用
不過我地好快就要走了.... 我覺得唔需要



 
吳生其實係有英文名的.... 佢揀返條比自己




 
唔再像係黃刀重裝備
換來自己既 gortex 輕便很多了


 
小孩跑來跑去... 香港家長同外國家長照顧小孩係好大分別


 
拜拜了.....  我地要趕回 Las Vegas 喇


 
終於見到有車喇....

 
仍然係日光日白..... 呢個車程同吳生無所不談
好鐘意去旅行既日子
忘記工作煩惱.... 日日跟吳生在一起無所不談

 
到步Las Vegas 第一時間去outlet....
天已黑.... 要趕快買
第一時間買了一個大的行李箱
之後再去買衫買鞋....
見到有些店鋪準備關車.... oh.... 原來weekend比平日早收工

 
Las Vegas 吳生話要住 MGM Hotel
check in 都好多人呀


 
放下行李就出外吃晚餐... 相機都唔拎了!

沒有留言:

張貼留言