2017年2月3日 星期五

Day 2 Capliano Suspension Bridge / Granville Island

天氣幾凍,只有一度。
早餐去返昨日 lunch 的餐廳,出奇地少人,原來酒店係冇包早餐,所以食物都係單點,難怪少人,不過食物有水準,人少少更好.... 唔喜歡太嘈!

 
吳生話 egg benedict 好好食!
 
 
每人點了一杯茶及一杯橙汁
 
 
食完早餐就行去車站,買了 Capliano Suspension Bridge 門票係包坐車的
 
 
 
車來了,好有旅遊風味
 
 
好快就到步了
 
 
 
 
入場前每人手上打個記號,憑記號可以自己出入
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
找到 F 及 Y,即係代表我地兩個
 
 
 
 
我有少少畏高,要行吊橋真係腳都軟
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
幸好有太陽,不過仍然覺得係凍的
 
 
參觀完之後就坐回觀光車回去
 
 
本來是住這間酒店,幸好 Vivian 告訴我鬧鬼的故事
 
 
回到酒店了.... 要放下戰利品
 
 
 
下午就去 Granville Island,目標係蠔包.... 好好食呢!
 
 
 
試下坐當地巴士

 
車上好多人都去Granville,其中一個香港人移民了去加拿大,佢不停同我地談及自己當地生活
 
 
好舒服既一個地方,也有不少遊客
 
 
 
吳生最鐘意食生果.... 在這裡可以買些回酒店食
 
 
Tiffany Blue 好吸引
 
 
 
總覺得外國既花好靚
 
 
 
好多蠔賣,不過我地冇食
 
 
 
吳生猛話好多食物賣,好吸引
 
 
 
買一盒慢慢食吧
 
 
四處走... 見到有燒玻璃,不過威尼斯的示範更精彩
 
 
晚餐時間....
 
 
 
 
 
 
今日最後一日在溫哥華了,明天出發去黃刀,期待!

沒有留言:

張貼留言