2017年2月14日 星期二

Day 12 環球片場 --> Hollywood --> 星光大道



酒店吃完早餐就開車去環球片場
我出發前在網上買了入場卷
**原來用中文版係正價,如果用英文版買入場門票係有折扣**
買完會問你要不要揀理car parking,我揀左近入口的
美國地方大,如果 free car parking 可能要行好遠
呢個錢不可省
 
我係 Florence 揀返 "F" ^^
 
 
 
這個 trip 想去環球之餘,亦想去 Disney,不過時間好像不太夠
揀環球吧
 
 
第一時間就即去玩最好玩既game啦
 
 
Transformers 真係好玩,當日遊人不多
玩完出來又再排隊,都好快就玩到,
走前又玩,單係這個 game 玩左四五次
 
 
我地係好早去到,一開門就入場

 
 
 
 
 
 
 
 
 
食物真係幾難食,不過我地冇得揀....  醫飽個肚就算了
 
 
 
 
 
連waterworld 都可以睇理
 
 
 
呢個水世界真係值得睇的
 
 
 
冇悶場丫
 
 
 
 
好明顯有時間多... 加上有點悶
坐下睇理啦... 不過幾悶
 
 
離開環球片場去左地標
呢個都係指定動作要既去
 
 
 
整個美國行程靠部七人車,最重要係唔少得佢 GPS ^^
 
 
之後去睇下星光大道
 
 
再去比華利山....
順便食理晚餐
 
回酒店前就去左 Target,買左一堆物品就返酒店
 
 
估唔到美國環球片場可以咁順利
玩到好多 game ^^
 

2 則留言:

  1. 我鍾意玩環球既機動遊戲多D呀! 反而美國冇乜人...可以玩晒真係好

    回覆刪除
  2. 係呀....我玩左好多次... 仲有一樣野更好玩既係佢會幫你影相, 玩完你就可以買返張相, 第一次玩係緊唔知幾時影同邊個位置影, 出來效果係好樣衰....

    之後我地有備而戰, 唔好影到好為止, 所以玩左好多次呀.... 次次揀相見到邊到唔滿意就下次再影好 d..... 哇哈哈

    回覆刪除