2017年2月2日 星期四

Day 1 - 香港飛溫哥華


Honeymoon 時已經跟吳生提議去北歐看北極光,吳生解釋自己好怕凍加上又有感,佢唔想去太凍地方,佢反而想去意大利,歐洲係我最鐘意既地方,返正都是歐洲,我當然沒異議。

20159月一個晚上,吳生突然跟我說,你好想看北極光?我同你去看吧,你安排一下啦!哇~~~ 太意外了.
 
我第一時間就看北歐資料,打算聖誕節去,順便去聖誕老人村啦~~ 一向唔鐘意跟團也參加了兩個團的講座,團只安排一晚看極光,即是看到就有,看不到就要下次了,好睇彩數。

回家再找資料.. 我記得當年去Toronto時,書中有介紹一個地方,看到極光機會好很高,不過天氣係超級凍 零下三四十度左右的.. 即找書出來,原來是黃刀!Yellowknife!於是就找找黃刀資料. Oh.. 沒有 direct flight 的,最快的方法是香港飛去溫哥華,之後再由溫哥華轉機去,可是也是沒有直飛,當中也要再轉一次機,你可以在Edmonton or Calgary 轉機!

請假也是一波幾折. 想聖誕節去,可以請少些假,剛巧遇上滿月,於是考慮新年去,但同事又話自己一向新年要請假,最理想係三月去,因為三月係結婚週年,但吳生公司要重組,公司一早下令沒有人可以在三月請假,餘下就是一月.. 跟公司請假真不易,上司遲遲不批,又要寫幾封電郵解釋.
 
一月去加拿大係超級凍. 我地又唔滑雪,山長水遠去看完極光就回香港,好似浪費了,最順路既地方應該係美國,最後決定絲婚之旅在一月出發。
 
我地會由香港飛溫哥華,回程則由Los Angeles飛回香港,行程會去Vancouver, Yellowknife, Lake Powell, Grand Canyon, Las Vegas, Los Angeles.
 

出發了.. 因為係下午機,早上可以慢條斯理去梳洗再去吃早餐.. 之後拖住行李去機場check in. 再入lounge 邊吃邊等上機.
 


出發了!
 
 
今次好期待呀. 因為十多年前已經好想看極光
 


 
坐完十多小時間.... 終於到步了



 

2 則留言:

  1. 恭喜發財!
    祝妳
    青春美麗!
    事事如意!
    身體健康!

    回覆刪除