2017年2月2日 星期四

Day 1 - Four Seasons Hotel, Vancouver / Gas Town


到步了..  check out 都唔需要好長時間,跟住就先返酒店!我揀左住係Four Season,呢個地區好方便.酒店連接商場,坐sky train都好方便。
 

 
 

出發前我已經係Joe Fortes 訂左位,不過坐完咁長飛機,唔多唔少都有點累,check in 完吳生見到酒店內有間餐廳,佢話好似幾好,不如就去這裡食 我都ok的。
 

 
坐下來就隨意點些食物. 估不到好好食. 依家諗返都覺得好開心,因為行程開始了……
 
 
 
 
 
 


吃完之後,我們就步行去Gas town,因為行路都去到,加上跟住吳生一定不會迷路,我係路痴而佢就好有方向感的!遠處已經見到好多人就知道到了..



 


 

看完就去旁邊的商店購物,行出店舖天已黑,原來才五點……  銜上都幾凍,好多商店都關門了,我地回程去了找明天的車站及去了hyatt 買入場卷,明天計劃去Capliano Suspension Bridge
 



  

晚上回酒店,酒店準備了朱古力及蛋糕,這個行程遇上吳生生日呢!
 



 
酒店房間不錯,加上坐完長程機..... 好快就入夢鄉了!
 
 
 
 


 
 

2 則留言: