2017年2月17日 星期五

Day 2 從名古屋到高山

早上又是下雨天.... 今日要自己一個人從名古屋到高山
其實我的朋友中只有一個在北海道 (佢買左機票由北海道飛名古屋)
其他人已經從台北飛到名古屋了
但佢地等一起去坐車到高山 (因為幾個人的車票一起買,不再拆散)
 
而我就很擔心唔識路... 早上在酒店坐的士去車站
叫左酒店職員寫成日文
咁我就可以交比司機
肯定不會有任何出錯

 
找到車站及肯定閘口
影相給吳生看
吳生取笑我這個路迷幾叻
証明好多事係迫出來的
之後我就去食早餐及買零食車上吃
 
 
到步.... 見到婆婆賣小食
雖不知道是什麼來的
幫襯下婆婆丫
 
 
 
我找唔到酒店,原來行了反方向
幸好口在路邊
因未到 check in 時間,我放下行李就四處走走
 
 
 
 
高山天氣清涼好多
幸好沒有下雨
 
 
 
我忍不住買了.... 幾靚呀

 
見到想吃... 不過應該係去吃午餐而不是吃包

 
朋友話呢間好似不錯,我去試下

 
 
 
此時發現相機沒電,我忘了拎電
沒有吳生在身邊打點,真的唔方便
幸好有手機.... 哈
 
今日要試下飛彈牛.... 正到不得了
 



 
但我又好想吃燒牛肉...

 
吃太多了,飽到上心口

 
之後四處行下..... 

 



 
好正.... 不過買唔到返香港








 
買了堆水果返酒店


 
個蜜瓜好甜好好食

 
一向知道日本米好好食,所以買包返香港
 
 
返酒店了....
住這種好處係一班人好開心
缺點係要輪住用洗手間
我仍是鐘意一人一房或二人一房
 
 
放下買物換了相機電池再外出走下
 















 
等朋友到步..... 我地又去吃飛彈牛
 
 
晚上甜品係紫薯雪糕,正!
 
 
今日朋友生日,我出發時做好了的 brownie 就當作生日蛋糕
~~ 生日快樂 ~~
 

沒有留言:

張貼留言