2017年2月10日 星期五

Day 7 由黃刀飛去拉斯為加斯


看完第四晚北極光就回酒店,吳生小休一會
我則整理完行李及梳洗
又好快要 check out 了
因為我地好早機
酒店有車送去機場
由於好凍,吳生叫我下車即入機場取暖
佢負責取行李
見他拎兩件行李但奇怪身會濕左?
原來地上結冰好滑,佢又要拎行李所以唔小心滑到在地上
當時我好唔開心
因為我地 join 個 local tour 係接送
由於我公司一直未批假,我見到心水酒店餘下3間房,我怕冇房,所以先hold
到出發時才知道原來我冇經佢幫手訂酒店,佢係唔會包接送
後來睇返,個package 係只要看兩晚光+酒店就得
而我地除一晚冇追光(去左木屋仔) 我地參加了三晚追光
另釣魚/雪狗拉車/雪地電單車
我曾問我地都參加好多活動,能否包接送?
不過對方表示唔可以,叫下次記得經佢地訂酒店
 
出發前我同吳生講... 吳生話人地打開門做生意
set 左咁,係冇法的
點知到步當日,眼見好多人都走清光
有一個當地團問我,你地兩個冇 join local tour?
我話有,不過冇經佢book hotel 所以就不會接送
對方仲話... 我係黃刀之旅,我地有包接送的....  好似暗串我地.... 哈哈!
 
我估吳生跌得幾痛,因為跌係雪地好危險的,見佢成身濕我真的唔開心,好責備自己太大意,唔看清楚條款而冇包接送.....  所以下次去黃刀要參加 local tour 就小心這點。
 
離開黃刀我地就去美國,由黃刀要在calgary轉機再去las vegas
一下機就要急急腳過美國關,時間係剛剛好的
一到 las vegas 機場即見老虎機
這是我地第一次到美國
 

 
 
到步就有free shuttle bus 去取車
 
 
處處可以見到老虎機丫
 
 
以往都會在Avis book 車
 
朋友說Hertz 都不錯
其實在外地book車,我信Avis 及Hertz
 
 
我地book左一架七人車,整個星期就靠佢了
今次美國之行,開車時間好長,所以我想大家都舒服 d
辦理完手續就會比條車匙我地,我地搵到129號就自己上去試車
 
 
 架車幾新又幾靚仔
 
 
 
 
 租住 GPS ,靠你帶路喇
 
 
駛出大路喇.... 美國好大路又守闊
先 warm up 一下就去搵食
坐下食個午餐就要開車喇
 
 
車程預算四個多小時
 
 
哇~~~ 成條路都冇車..... 好爽呢
 
 
我好興奮呀....
 
 
 
 
好多段路都無乜車
 
 
由上車滔滔不絕地跟吳生聊天... 到累了,我又睡了....
開車到目的地已經是晚上了
 
 
放行行李想吃晚餐
 
 
酒店旁有間餐廳,佢地正準備關門
之後又要開車係鄰近地方晚餐
吳生吃牛扒,我食hamburger 味道普普通通
食完晚餐就回酒店休息
一早機又開長程車
大家都好累了

沒有留言:

張貼留言