2017年2月10日 星期五

Day 8 美國羚羊谷/ 美國大峽谷

今日又是忙碌的一天,行程不多,只是車程很遙遠
今日一早就參加 local tour,地點是羚羊谷
也因為要去這個地點,所以要從 Las vegas 開五小時車來到這裡
而看完又要開五小時車去大峽谷
 
 
在酒店吃完早餐就步行去集合地方


 
 
 
 
小鎮很寧靜,這樣的生活很純樸
 
 
 
參加了的本地團,其實是有導遊帶你進場及講解
 
 
起初以為坐這種車,後來見到係坐私家車
 
 
整條街都沒有人
 
 
司機開車去...都好近,佢話 peak season 這裡全部都係車及人龍
 
 
唔知唔知.... 這個就係入口處
 
 
 
 
 
 
當年 mircosoft 既wallpaper 之一
 
 
 
幸好我地係好早... 所以遊人不多,否則入面地方窄,大家爭相影相,到時可能係人影人
 
 
 
導遊有教我地要點相會靚
可能佢日影夜影
 
 
 
 
 
 
 
這張像兩個人kiss呀
 
 
 
去完羚羊谷就步行回去酒店
 
 
 
 
 
 
 
出發前見到有個景點是 Horseshoe Bend
我見仍有時間,決定臨時加插這個地方
於是就set GPS跟住行
相中見到整條雪路,是有車胎痕跡
不過吳生見到不太對路,看不到盡頭
而且車行不久,他說有點 "蝕皮"
再加又有點像"死火"
吳生很認真問我,你真的很想去嗎?不如不要去了
在這個無人地方,有事起來就很麻煩
雖然想去,但一定尊重他的意見
因為不是香港,有事打電話也不知正確位置
去玩.... 安全至上
 
 
 
 
離開這個地方就準備去大峽谷
路見一個地方好像有一堆人在賣物
八掛心態去看看


 
 
 
完全不吸引呢.... 所以就走了
 
 
開了幾小時車... 到大峽谷了
 
 
 
 
幸好有陽光,不過天氣仍然很冷
 
 
 
 
下車看風景時,吳生話車子變成放貨車了....
因為想去Horseshoe Bend時弄成這個樣子
 
 
到酒店了
 
 
晚上很冷,我們在酒店吃晚餐算了



2 則留言:

  1. 羚羊谷好靚呀!! 但好快就參觀完架? 我以為你話一日加埋要揸十個鐘車, 原來係指前一晚揸五個鐘, 第二日又要揸五個鐘? 好犀利! 有吳生做司機真好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 羚羊谷好鬼隔涉.... 不過我覺得既然去到美國, 咁不如去理,所以出發前都同吳生講左佢會話好辛苦,比晒路線佢睇....
      佢睇完話照去.... 所以佢真係好好。
      美國....一個點去另一個點真係好耐車程呀....

      刪除