2017年2月4日 星期六

Day 4 Icing Fishing / 第二晚追看北極光

今日的活動是 Icing Fishing,本來是9:45am在lobby接我地,看完光之後就叫我地遲多15分鐘,即10:00才到lobby。
我們預9:45am 才穿衣服,因為穿了衣服走起路上來也不會好方便,所以最後15分鐘才穿,誰知9:45am 我手機響問我點解仲未到,酒店門口不能停車,我地火快去換衣服,下到去對方不悅我地遲到,我解釋是她老公要求10:00am的,她猛說沒可能,根本不聽我的解釋。
跟住叫我地今日拎住條魚影相不要弄到外褸,否則我地就要我地買起整套衣服,因為魚弄在衣服的味道很難洗掉.....
當時我覺得很不爽,第一:明明是她老公叫我10:00am等,你應自己問回老公,而不是猛說不可能的。第二:叫我地小心衣服的語氣很差。不過我地係去玩,唔會因為你的態度而影響心情,至於被屈遲到就一定唔會開心。
 
當日用相機影相好奇怪... 對來對去都沒法對焦.... 但沒人識用我的相機... 所以照影
後來才知道原因是我昨晚撥了去手動.... 所以忘了較回!
有些相濛了,不過也沒辦法.... 都怪自己太大意
 
當日早上是凍但幸好沒有大風,所以在戶外活動問題不大
相片就是冰湖釣魚


 
 
 
這是吳生..... 哈哈
 
 
到吳生釣魚了....

 
其實係把魚拉出來
 
 
 
千萬叮囑吳生拎住條魚要小心
 
 
我地在這小屋吃魚... 有些魚是生吃,有些則在這麼即煮即食
 
 
玩完好累先回酒店,景色很美
 
 
之後就去出去走走.... 今日係零下21度,比昨日曖了1度
 
 
去了旅遊中心走走... 買了些紀念品
 
 
 
 
 
 
第二晚追光..... 好凍呀... 因為晚上有風
不過捱凍仍然係值得的
真係好靚好奇妙的






 
今日云層都幾厚... 要看到大爆發真的係沒可能
之後車我地去了downtown,去了 ice road 呢


 
hi..... 我地係黃刀市

4 則留言:

  1. Florence, 聽完你講我都覺得間agent對客態度麻麻地呵. 請問你跟邊間agent?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係佢老婆既語氣好硬...... 佢老公係OK呀 ^^

      刪除
  2. 咁真係好激氣喎...佢租得衫俾人戶外活動, 都預左架啦...唔係專登整污糟咪得囉...
    條魚好大條呀!好唔好食呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 拉出來才係食,好食呀,最後好大個條只供影相用😂😂

      刪除