2017年2月14日 星期二

Day 13 Queen Mary Seaport --> Santa Monica

酒店食早餐
 
我貪玩.... 試下整個格仔餅,好平均丫,仲有脆邊


 
今日既節目係去 Queen Mary Seaport
本來想住係這裡,隻船改成為酒店
 



 
跟住就去地標 Santa Monica
呢度好難搵車位
有些地方提供日拍

 
 




 
 
 
係呢度行下吹下海風都幾舒服


 
行完食個 lunch 就去 shopping
我係呢度買得好開心

 
 
整條街好多野買,不過就未必樣樣岩自己
呢兩間係我首選

 
呢度都幾舒服
仲有 free wifi ^^
 

 
 
晚上去左比華利山 Williams Sonoma 可惜佢地收工了
咁係個邊食晚餐
個晚餐好得好好食



 
雖然食到好飽,不過我真係好想食甜品

 
 

 

3 則留言:

  1. 美國既行程多數都係shopping喎...唔怪得你要買多個喼啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀😂😂😂
      不過我鐘意有得睇野,又有得買野
      唔鐘意逛買個種😋

      刪除
    2. 係呀😂😂😂
      不過我鐘意有得睇野,又有得買野
      唔鐘意逛買個種😋

      刪除