2020年3月1日 星期日

蒜片炒冰菜


琴日去荃灣拎漂白水,去得荃灣就快閃一轉楊屋道街市。



我既收穫之一係冰菜,我屋企樓下菜檔從冇入呢種菜,所以見到就即買!點解佢個名叫做冰菜?因為你會見到全棵菜好似有一層冰珠,睇落幾晶瑩通透,即使煮完都幾爽脆嫩口。而且冰菜營養好富,含富維他命C氨基酸、抗酸化物質等。



之前買冰菜多數打邊爐或白烚,我今次用左蒜片去炒,又快又好食







食材:

冰菜半斤

蒜片隨意

鹽少許



(1)   洗乾淨冰菜

(2)   爆香蒜片再下冰菜及鹽快炒即成






4 則留言:

  1. 肥人都炒過但我兩公婆都麻麻地愛...從此就無吃過啦..哈哈!!!

    回覆刪除
  2. 我超級鍾意食冰菜,不過真係好難買到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我在楊屋道買, 大埔都見過丫 ^^ 偏偏自己住沙田就見唔到

      刪除