2020年3月22日 星期日

愛心早餐


昨日同今日已經冇出街,原因現在係疫情最高峯期,所以要聽梁卓偉講:市民盡量留在家中。可以做得到既我都盡力去做,我都唔希望香港像大邱市,當中有人確診自己都不知,再四處去時變成一發不可收拾。



希望大家都可以忍耐,呢個改變可能對四圍去既人覺得好唔習慣,其實都係短時間,大家一齊同渡難關,當確疹了,自己辛苦又增加醫護人員負擔!何必呢!



假期我地都會去食早餐或下午茶餐,既然都唔外出咁我自己煮啦!





火腿扒:之後買落,只需要解凍切條+鹽煎

雞蛋:煎

通粉:我在百佳超市買



咁食法仲健康,起碼冇左茶餐廳既味精。下次會用蕃茄湯底去煮,有係另一個味道啊!


2 則留言:

  1. 如果人人都好似你咁就好啦...條街又多番人啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我依家只是返工收工返屋企.....
      如果真係要去買野, 會急急腳點對點咁....
      最近在綱上見到需要隔離既人在街上四圍行....
      唉.... 大家忍下同唔好咁自私啦
      大家唔會想見到香港像西班牙.... 意大利咁
      真係好可悲同可怕

      刪除