2014年1月10日 星期五

Day 2 韓國之家 --> 南大門 --> 明洞 --> 東大門


由於二組的人住在不同酒店,所以我們相約在明洞等,第二組朋友是昨晚很晚才到達,所以早上她們先在酒店附近先換錢。而我就在便利店買了點東西吃及飲杯咖啡。

 

去到明洞她們被這個路邊食物吸引了,每人吃一個,聽說好好吃,我沒有吃了。
 

 
 
但仍未見第一組的人到,等了一會…. 大家都認為這樣等不是辨法,我們最後決定…. 有緣應該會見到,反正大家都知道今天的行程。我們經過 coffee bean 於是就決定進去吃個早餐並 whatsapp 第二組的朋友知道。

我見到有 brownie 啊,於是就點了一件 brownie 另一杯coffee。剛準備要吃時,就見到第二組的朋友到了,証明好有緣! Coffee 好好飲,超捧;不過brownie 一點都不好吃,brownie真的可以有很大的進步空間呢。


 

吃完之後我們就去了韓國之家,這個地方好大…. 我們在內拍拍照…. 之後大家興起就玩跳跳跳,大家跳起來拍照,幾個人一起跳時完全不合拍呢不過相片看來非常有趣,相片中可以感受到大家相當開心。


 


當我們參觀完畢正要離去之時,天要下雨了!其實我們打算去 seoul tower,不過天不造美,就算上到去都會什麼都看不到…. 此時雨愈下愈大,真嘈糕。最後改了去南大門,南大門有很大小孩衣服賣,我就挑了衣服給姪女及快將出生的姪仔 (現在已經出生五十多天了)。朋友也忙於買衣服給仔女,其實有很多款式都很可愛。

 

二組人各自看各的,我們相約了指定時間在百貨公司的洗手間等,為何會是洗手間呢?原因很大很乾淨,而且又有坐位又有 free wifi,可以媲美酒店的 coffee shop ….. 哈哈!我趁早到了就去了 LC counter 看一看…. 給我看到紫色的鍋,可惜太多黑點,根本不能接受,所以我沒有買,原因是寧缺勿濫!

 

大家集合之後我就打算吃晚餐,雖然時間尚早,不過天氣冷,就早點吃吧…. 這就是我們的晚餐了,味道不錯。










 

幸好我在走前見到有個很大的碗,原來朋友扮驚訝樣子在拍照,於是我也參考,拍了一些可以說 得意也可以是說 低能照片!現在看到都覺得很好笑呢!出餐廳時天仍然在下雨……  
 

之後我們又再次去 duty free,今次我終於見到whoo counter了,我買了秘貼,eye cream bb cream。好滿足呢!這間 duty free 只送了二個 sample... 是另一款eye cream,不過比較潤,暫時不太合用!

 

 

 

天氣明顯冷了點我們返回酒店放下戰利品,休息一會就去東大門了,昨天一位朋友走失了,所以沒逛東大門,今日要重新迎戰,不過這天批發市場休息,雖然有點失望,不過仍有其他 shopping mall 可以看,坦白說,我有些失望是因為很多朋友去完都說價格很便宜,不用 HK$100 就買到很好的衣服,原來是不可能的事,稍好的都要幾百元才有交易呢!

 

我們沒有逛太夜,反正我們住在東大門,還有時間繼續 shopping,先留點氣力,不要耗盡精力!

 

這樣就過渡了第二天!

18 則留言:

  1. Cutting 好D 係會貴d, 我公司附近有間shop 會去apm 到入貨, 但我上次行就睇唔合心. 我覺得要花時間去搵.

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前聽得太多人話好平,所以才會以為好平,其實價錢都好 ok 的!

      Dotta 個些 quality 會好些,款式都比其他好!



      刪除
  2. 好好味既路邊食物係咩黎呢?? 係未好似煎麵包之類??

    回覆刪除
  3. 第二天行程不錯,幾好,我好怕太趕忙的行程,唔知係咪人大左...唔能夠好似以前去到盡!:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,我地一樣同感呀!

      以前好想用最小時間去最多地方,但依家唔會了,我寧願慢慢去感受下,而且我地無可能去晒咁多地方。與其走馬看花,倒不如好好享受。

      始於去玩而不是走難丫 :-D

      刪除
  4. Florence,
    -你哋成班人, 又唔同時間去韓國. 又一齊買嘢, 流程算好順.
    -韓國街旁小食又幾吸引
    -韓國護膚品, 真係越來越流行

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都算不錯,最難得的大家相處非常融洽,開心到不得了 :-D

      隻 whoo 好正 :-)

      刪除
  5. 韓食好味呀!
    伴飯超靚,一定好味,
    朋友話由侍應撈得特別好食架!
    妳地喺duty-free買嘢真喺好多!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個伴飯我地自己撈!

      女性乜鬼都買一餐,哈!

      刪除
  6. 路邊個雞蛋糕好正㗎, 尤其是天寒地凍...

    回覆刪除
  7. 韓國的街邊食物好多好有特色, 樣樣都想試架~~

    回覆刪除
  8. 我老公好唔鐘意去韓國,又話D嘢唔好食。我就冇咩所謂,不過都喜歡去日本多d

    回覆刪除
    回覆
    1. 答左去下邊潻 ,仲未完全好識用 !

      刪除
  9. 其實去玩好睇自己既心情,開朗就成個旅程都會好開心

    我鐘意歐洲同日本,不過有得去玩就開心了

    回覆刪除