2014年1月21日 星期二

Bosch attachment MUZ8MM1

買了 M8 當日已經在研究我需要買那些配件,快過新年,我第一件事就是想要一個食物處理器,因為可以幫我刨蘿蔔,可想言之我是何等的一個大懶人 >__<~~

食物處理器原來有兩個model 可供選擇,一個是 MUZ8MM1;而另一個是MUZ8DS1。

我買機當時就決定買 MUZ8DS1,因為買了它之後,我仍可再配四款不同刀片,分別是:

磨碎刀片:這刀片可以將果仁、朱古力及芝士磨成幼粒
粗磨刀片:同以上一樣,但就磨成粗粒
薯條切片:切成薯條狀
薯仔切片:生薯磨成粗粒做薯餅

不過當我決定買時,我已經忘了 8DS1 可再配四款刀片。

而我當時只是想 MUZ8MM1 還是 MUZ8DS1 呢?

MUZ8MM1 有3塊刀片及1把切刀,當時只是想,我平時很少要做好多份量,理應買MUZ8MM1 就夠了,因為多了一把S型切刀,可以做醬料,不過容量有限制。而8DS1就是連接式,可以直接切滿一個不鏽鋼兜才停。我最後就揀了MUZ8MM1,因為做大份量時,最多拆多幾次吧。

買了回來之後才記起,我不是要買 8DS1 嗎?有一陣子自責自己太粗心,不過星期日用了它來切臘腸時,才知完全無買錯!





這個就是 MUZ8MM1


按裝後都唔算大部,因向上發展


刨了兩斤蘿蔔,拆了一次杯


我用S刀切臘腸,好靚呀


最重要是用完清洗刀片是非常易,完全唔會麻煩。我舊同事知道後即時問我下次會買那件配件呢..... 嘿嘿嘿...... 秘密!!!!

12 則留言:

  1. Florence:
    ~你今年農曆新年做蘿蔔糕就方便好多啦!!!

    回覆刪除
  2. 如果我廚房有位放就好啦

    回覆刪除
  3. 有機器幫助整糕就唔駛咁辛苦喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次整,所以未試過無機既辛苦!:-)

      刪除
  4. 點解你買咗咁多個煲之後仲放到咁多野, 真係好犀利. 我都好想買, 但無位放了.

    回覆刪除
  5. 有了好配件幫手,要繼續炮製各式美食喔 ~

    回覆刪除
  6. 真係巧方便喎, 禾前2日幫人手整糕, 切粒粒切到想死丫, 真係一個professor就攪掂哂? 心思思TIM....

    回覆刪除
    回覆
    1. 琴日我刨左六斤蘿蔔絲,切左十條臘腸,一下子就攪掂晒 :-D

      刪除