2013年10月2日 星期三

Afternoon Tea @ InterContinental, Hong Kong


星期日約左朋友去買飾物,之後就去了洲際來個下午茶。洲際有兩個地方可以高茶,一個是要排隊等位;另一個就唔需要排隊,其實食物價錢都一樣,分別在於坐位及景觀,我們兩個都是大懶人,所以就揀了不用排隊。
去到大堂見到好多人在排隊….. 而我 15:30 到步就可以即有位…. 兩人要了 tea set for 2,價錢是 568 + 10%

荼照舊要了 earl grey 味道,還可以。
 
Tea set 來到份量看似唔多。最低層是咸點,味道都可以,只是沒有什麼驚喜。
 
 
 
至於鬆餅來到是有微熱,味道一般,沒有唔好食,但也稱不上好食。
 
中層是甜點
 
 
 
 
這兩款好大驚喜,超級甜同難食…. 真的估不到咁難食!
 
 
 
上層是 jam,唔得呀.....  可能不久前才去完文華東方吃過玫瑰果醬,味道一流....  連一向不喜歡果醬的我都忍不住說要買回家。
 
 
從價錢來看不便宜,而質素真的有待改善才會再來。

9 則留言:

  1. 其實都好貴!:)我最近去了IFC Robuchon, $380 for 2, 雖然不算超好味,但都Ok 啦 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次又貴唔唔好食...... :-( 冇諗過咁差

      刪除
  2. 估唔到洲際個質素咁樣呀..................

    回覆刪除
  3. 我覺得Sevva的afternoon tea是最好吃的,尤其咸點

    回覆刪除