2013年10月13日 星期日

My Staub – 28cm round & 24cm 蜂巢

這兩個煲是在5月時買,當時想要的顏色無貨,於是要比晒錢訂貨,上月收到電話通知我的煲到了,好開心去 check 煲後就安排送貨。
 
當收到貨好開心打開

28cm round 好靚…. 我好鐘意這隻色…. 買它是用來煲湯。一來夠大,二來staub 好鎖水。



 
這是隻24cm 蜂巢,一看晴天霹靂…. 這張相好靚,不過另一邊有好多花痕,完全接受不到…. 即時打電話去Sogo ,他們答應換過一隻給我,不過存貨唔多,如果無我岩的就叫我揀其他色,如果我唔想就重新再訂一個。其實 lead time 好長,要預4-6個月…. 不過可以換都已經好好,初時好擔心他們話我check 完貨之後就不可以換。吳生話大公司唔會這樣做,可能在運送中出了問題。


 
幸好最後都換了個新煲比我,到現在為止已經用了數次,的確好好用 :)
 
 

4 則留言:

  1. 你D 煲放响邊架?? 我覺得廚房太細, 都唔知點放好..

    回覆刪除
    回覆
    1. 放晒出黎, 因為收起佢, 咁就會覺得每次用拎出拎入好麻煩, 結論會因麻煩而唔用. 所以最近拎番隻鑊出黎放在爐上. 其他放在廚房工作枱上.

      刪除