2013年9月30日 星期一

ad hoc club (5):菠菜蛋餅 (附食譜及過程)


第五次的ad hoc club 揀了雞蛋為主題,而我就揀最愛宴客的菠菜蛋餅。這款菜一早就想煮了,但我太懶,一拖再拖…..
 
我見書中買一斤菠菜,於是我就去買一斤菠菜,買完再細看原來是六人份量既然都買了就煮晒先算….  我今次有點失手,賣相唔吸引之餘,我都煮唔到切成三角型….

 

材料 (六人份)

一斤        菠菜
四隻        雞蛋
一湯匙    自發粉
兩湯匙    金華火腿
            少許
            少許
白胡椒    少許

 

做法:

-         菠菜切去根部及洗淨
-         水滾下鹽把菠菜灼三分鐘左右,榨乾水份後切碎
-         在切碎菠菜上加入自發粉、金華火腿、、鹽、糖及白胡椒後拌勻
-         之後再加入打勻的雞蛋
-         鍋熱後下油,之後把菠菜蛋汁倒在平底鑊攤平,煎至金黃色再切成小件
-         最後再灑上火腿蓉可上碟


切碎菠菜上加入自發粉、金華火腿、、鹽、糖及白胡椒


鍋熱後下油,之後把菠菜蛋汁倒在平底鑊攤平

 


 
注意地方:
可能我菜太多蛋相對少…. 下次在這方面再改進一下
味道好好,有蛋香味,加上金華火腿好香…. 下次會改用意大利蛋,因為會更香

 

16 則留言:

  1. 日期啱喎!
    修正咗喇!!
    菠菜煎蛋未食過,
    以前食過「香花菜」煎蛋,水份少啲,
    好香~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 個日期唔岩, 呢篇是岩岩打好, 但出來時間是上午 8:33..... 仲未明...... 呢排有些忙, 未有時間研究

      刪除
    2. 今日打完篇文想set番標籤, 咁岩比我搵到原來可以set 番香港時間, 真高興

      刪除
    3. 點去SET 香港時間呢? 禾而家係慢左16個小時, 好怪丫...

      刪除
    4. 我知衰左…. 咪笑禾呀…. 哈哈~~~~

      刪除
    5. 去 setting 個度, 有個時間比你揀, 你揀番香港就可以了 ^^

      刪除
  2. 改用意大利蛋 >>>> 我諗好好味, heehee !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該會, 要去city super 行一round 先得~~

      刪除
    2. ccsuper 搵唔到意大利蛋丫, 禾要係有食緣先買到呢, 灰.

      刪除
    3. 之前去左好多次沙田既 city super 都冇, 最近去都見到有…..
      另外 TST city super 成日都有貨, 你下次再去睇下啦

      刪除
  3. 冇諗過可以用菠菜整蛋餅, 幾有趣的餸~~

    回覆刪除
  4. 靚靚廚具配有益食物. ^^

    回覆刪除
  5. 哈哈哈哈哈哈, sorry 禾笑左, 好多菜菜呀 XDDDDDD 不過禾覺得煎到香口+脆口都一定好好味既呢.

    回覆刪除
  6. 唔講係咪以為我菠菜….. hehe

    回覆刪除