2012年9月18日 星期二

結婚半週年之晚餐


時間真係過得好快好快,眨眼就已經結左婚半年。跟吳生傾過到底去那裡慶祝? 我想去香格里拉;而吳生就話去西貢食海鮮。最後我話在屋企煮下飯吧!由於要返工我們都唔會請假,所以大家就要分工合作了。

吳生收工先幫我買蝦、花甲、雞翼。本來我話買蟹試下煮啦,結果他還是揀了花甲及蝦。而我就在 cake2 買了個半磅蛋糕,味道是綠茶紅豆,之前去試食試過這款味道,記得是很清香的。

吳生比我先回到家中,所以就立即幫我洗乾淨雞翼、花甲吐沙及洗剪蝦,我假期時買了個壓蒜蓉器的工具,他幫我把蒜蓉都整理好。所以我只負責煮。

今晚進行了剪綵,就是把星期六買的 LC鑊用了,為了爭取時間,一邊爐煮蝦;另一邊爐就煮花甲。我的廚藝只屬於BB班,所以只能煮很簡單的款式。

 這個蛋糕是飯後甜品,蛋糕很精緻,好靚啊!

 


 
 
 


花甲做法很簡單:

1 燒好鑊之後就落蒜容、紅椒爆香

2 再落花甲

3 再落清酒

4 下蓋焗花甲至全開

5 熄火前加入醬油

6 上碟

 

豉油王煎蝦碌

1燒好鑊之後就落蒜容、紅椒爆香

2 落蝦

3 落生抽

4 落老抽及少許糖

5 熄火上碟

 

可樂雞翼

1 洗乾淨雞翼後要印乾水

2 少許胡椒粉 + 生抽 + 花雕酒醃半小時

3 燒好鑊之後就落蒜容爆香

4 落雞翼兩邊煎香後

5 落可樂及少許醬油下蓋焗一會

6 打開蓋再煎一會直到收汁為止

 

 

今日大家分工合作地煮飯仔 (其實無飯) 大家都好開心,這個晚餐特別有意義!

 

沒有留言:

張貼留言