終於去到聖誕老人村!4點先可以拎到酒店房,咁先辦好手續,既然未有房咁擺低行李就行下先。 見到佢安排48號房,由酒店大堂行去住既地方雖然話只是對面再行到尾,但凍天雪地呢😄 咁我順便問吓 reception 有冇近少少嘅房 ,心諗:「冰天雪地仲要拖行李咁遠?」但佢話其實唔算太遠,都明白嘅,慢慢在雪地行啦當散步,機會難逢麻😂😂
酒店行吓商舖,周圍都係聖誕老人,心情即刻靚晒!我一生最愛聖誕節,細個成日夢想要去聖誕老人村,估唔過咗幾十年先夢想成真 😂😂
本想Book 咗村內一間出名餐廳,但 peak season 唔俾訂位,要 walk in。見佢12點開門,11點幾就去排,好彩第一輪岩岩入到,唔使變雪人企街等 😂
叫咗芬蘭名物藍莓汁、超滑三文魚湯(雖然我鍾意杰身啲,但都係好味!)、同炒鹿肉。
食完去玩鹿拉車,再行吓小店,然後去拎籌同聖誕老人影相。
過程:
攞籌 > 等指定時間 > 再排約一個鐘!影!!!😆
成個過程好神秘,見唔到入面發生咩事。到我啦。。。。。。。入到去同聖誕老人傾幾句,影咗兩張相,落樓揀相:一張相、兩張相定相連片?揀咗一張,即刻 print 俾我,但冇電子檔架😂
之後再行一陣.... 入夜就愈凍丫
在聖誕老人村日子,成個人都好 relax,加上香港休假中,公司冇搵我,成個靈魂終於真正放假!😂😂
































沒有留言:
張貼留言