2022年4月28日 星期四

自家煮 @ 葡萄牙 apartment

今次旅程比較長,所以中段book apartment,需要時在廚房煮下野食。

 

早餐 ~ 跟在香港整既差不多,都是沙律菜、車里茄、鷹咀豆、紅腰豆等等。 呢度既蘑菇唔貴,所以買左盒煮下意粉或加去早餐,好鬼香!

 




晚餐煮過煮豬、雞、當然仲有主打既海鮮!

 

豬:黑毛豬緊係好味,價錢有平有貴,而且選擇又多。煎前只需用少少鹽及黑胡椒,沙律菜做伴碟,見到張相就知道掂。

 


雞: 在漁市場買左雞全翼,買左當地既醬汁加黑胡椒及蒜蓉去醃,坦白講好耐冇煎過雞翼,在家都是用氣炸鍋或焗爐。 之後唔想慢慢煎,把雞翼索性剪開,原因唔駛慢慢煎同快熟,快快趣煎完就食得! 雞肉好滑,不過雞皮好肥,我自己就唔太鐘意!

 



聖子:見到漁市場既聖子好新鮮,如在香港買聖子,街市職員會幫手劏好,在外國就冇呢支歌仔唱,貪食就要自己動手,幸好我自備刀而且刀夠鋒利,所以好快劏好。 因手上調味料有限,所以我爆香蒜蓉洋蔥再炒聖子,最後加點紅椒,令整碟食物夠香又好睇。 其實個聖子好鮮,我估亂炒都會好好味。

 


&翡翠螺:呢兩樣在超市買現成,個蝦好有驚喜,我地2個超級喜歡; 翡翠螺好味不在話下,最抵死仲要好平,攪到老公成日話要買呢兩樣當晚餐。

 



青口:見到新鮮青口於是買左一pack,都係用牛油蒜蓉洋蔥去煮,我仲買左支綠酒去煮,因為酒味比較 fresh,如果有香草就更加好,不過我冇專登走去買,結果係點?緊係好好味啦.....  青口已經有海水味,什麼調味都唔駛落已經夠晒味!

 





蜆:上篇已經講左葡國既蜆係好好味,而我就一定冇可能煮到人地咁,我又係用蒜蓉去炒,當然用埋手上支綠酒,不過記緊加牛油同檸檬汁,好好味架。

 



睇完野我講既,最後結論都係一句:好好味呀 自己都忍唔住笑!



reference : 

#黑毛豬

#雞全翼

#聖子 ##翡翠螺 #酒炒青口 #檸檬炒蜆

2 則留言: