2022年4月4日 星期一

磁力共振 MRI

之前左腳痛同間中有腫,睇咗專科就去咗照磁力共振,原來左腳半月板有裂再加上有一個4cm水泡!



之後朋友介紹去做下物理治療,年多後我又去照MRI ,今次醫生提議兩隻腳都照下睇下個比較!


上星期四下午去照,今日有報告了。原本左腳4cm水泡細左,其他對比年多前都好左!


但原來右腳都有水泡😱 而且半月板也有撕裂🥴 只係我冇痛☺️


唔係醫生提議照下,根本唔會知道情況,依家可以做既:


1做手術

2食supplements 

3打透明質酸

4唔理佢


我同醫生講左,現階段我係唔會做手術,至於其他嘅,我返屋企諗諗先再作決定!

4 則留言:

  1. 手術始終有風險,所以有其他選擇,都要試吓,祝你早日康復💪

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊.. 我打算食supplements 先, 謝謝你

      刪除
  2. 整親還是無啦啦咁?
    祝你早日康復啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇整親... 醫生話成因係有好多因素 @.@

      刪除