2022年5月9日 星期一

葡萄牙玩乜野?? 我的手作 ~ 瓷磚工作坊

 葡萄牙瓷磚又靚又出名,今趟行程我參加左一個瓷磚工作坊。  

 




未到教室前,我一心打算只是玩下油色而已,但去到工作坊時我見到好多靚靚作品,我問導師我從未做過,我有冇機會都做到? 老師表示冇問題,一定得!  於是揀左其中一個學生作品做sample。  一來覺得作品好靚;二來朵花係不規則,我整得唔好都唔太覺眼!

 








為左整呢朵花,我去左四次教室:

第一次:

先做花形,開始時用rolling pin 碌平材料再裁花瓣,此步驟我用了二小時

第二次:

由於要幾日時間才乾透,老師叫我再去看吹乾後樣貌

第三次:

上色,我油了一小時,之後老師就要入爐

第四次:

當時是最期待的日子,就是取成品了

 

整個過程好開心,老師還問我真的第一次參加? 課堂上經常講鼓勵說話!  取作品那天見到我即時拎朵花出來,問我滿意嗎? 是否覺得好靚?

我真係覺得靚架.... 我好用心去做架!

 


4 則留言:

  1. 整得好靚!我四月都去咗葡萄牙呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀, 我都係四月在葡萄牙, 依家已經回香港隔離中 ^^ 葡萄牙太多美食.... 好正

      刪除