2013年10月24日 星期四

Staub 14cm 開光了 – 窩蛋牛肉飯


星期日經過Staub看見這隻14cm BB,於是就諗起用它來煮煲仔飯。
 

 
今晚呢…. 終於開光了…. 
 
 
 



材料:

免治牛肉
雞蛋一隻


醃料:
蠔油
豉油
麻油
生粉
白胡椒





其實我未煮過飯的,而今晚買的米,也是婚後的第一包米….  講出來可能令人難以置信,不過也是千真萬確的事。

我唔識煮飯…. 唔知要幾多米幾多水,這一部份交給吳生,但我覺得水好像多了少少…..  不過下次應該會有進步了,但好開心煮到有飯焦…. 好食!
 
用過Staub 的煲後就是大愛,太好用了!


 

12 則留言:

  1. 14cm BB夠兩人份量嗎? 我之前買staub果個sales教煲飯既米同水比例係1:1, 水可以少DD添... 我覺得staub同LC黑裏比較, 都係staub好D, 我除左買返黎第一次有養鍋之外, 平時都照用洗潔精洗都冇問題, 但LC洗完抺乾後, 明顯有層啡啡地色(又唔係洗得唔乾淨), 淨係覺得好似好dry咁, 你個LC鑊有冇咁既問題呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 夠呀, 可以2個人份量呀 ^^ 等我下次試下你個 1比1去煮先

      我今年才買Staub, 第一次用就覺得好用好多.... 之後用多幾次都仍然覺得好用.....

      我是新買回來養 (黑), 跟手用熱手洗, 如果太dirty 就用佢支專心 cleanser, 跟住又要再養過.... 不過 staub 用一次就已經好靚.... 我鐘意煮多過買, 所以我都覺得買staub好... 實際些 ^^ 不過 LC 出的色又的確好吸引, 其實我得2個人, 手上的煲好夠用了 ^^

      刪除
  2. Florence:
    ~我以前都好似你哋咁, 屋企好少買米.
    ~後尾, 我另一半開始對烹調有興趣. 就開始買包米, 而家常有包米.....一開始買, 之後會繼續
    ~第一整, 個效果都唔錯!!!

    回覆刪除
  3. LC煮煲仔飯都得架。你終於買了什麼米?

    回覆刪除