2013年10月17日 星期四

Skin Food Gold Caviar Collagen Mask Sheet

 
坦白講,從來都無想過韓國品牌會這麼好用,一直以為 skin food… 等品牌只合適 18/22少女用,直到有朋友介紹說這隻面膜好好用,當時我還很懷疑而且近年我皮膚有過敏,我根本很少去試新的品牌。

朋友去韓國問了我數次要不要買,說比香港平宜…. 基於通知我得我太急,我根本沒有時間去買來試下…. 最後我都請朋友幫我買少許,好讓我試一試。

我的皮膚過敏時比我的銀包更乾…. 有一個晚上突然記起這些面膜,於是我膽粗粗的試下用…. 真的嚇了一跳,一塊好濕的面膜竟然好快就被我皮膚差不多吸乾…. ~~~ 若說 荷包乾硬化,倒不如說我皮膚乾硬化更為貼切。

而最驚喜的就是第二天起床時,我發現皮膚的過敏也降紅了…. 而且皮膚像飲了水的。當初我以為是第一次可能有些驚喜,不過幾次皮膚過敏紅起來時,我就即用它…. 最終定論是:它很岩我用!

後來就找找到底這張面膜其實有什麼成份及功能呢…. 在網上找到的資料是:魚子醬萃取精華及金微粒子成份,可以幫助肌膚更新修護及調理肌膚紋路,而且有 Q10成份,又話可以抗氧化,反正什麼擊退乾燥 (這個對我來說很好而且好有用) 細紋,黯沉…….  等等。

 

估不到這隻面膜對我有如此好的功效,因為真的很保水…..  令我對韓國品牌刮目相看。之前用過的雪花秀也真的太好用,不過雪花秀應該比較合適成熟的女性….  其實之前都聽人說 美人圖也好用 (不知有沒有記錯個名) 有時間看看是否也有保濕面膜岩用先!


 

12 則留言:

  1. 好似好好咁丫....等...我......用唒屋企千千萬萬的PAPER MASK我就入少少黎試試先~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻對我都真係幾好。可能等你用晒屋企的面膜後,到時會有更好的 :-)

      刪除
  2. 我冇接觸呢個牌子好耐,以前用過幾款佢既mask,用到敏感@@"呢d真係人夾人

    回覆刪除
  3. 禾好幾年前試過佢既yogurt mask, 都OK但而家年紀大左要用再moisture既野先夠呢. 等禾都試下你介紹呢款先, tks tks

    回覆刪除
    回覆
    1. 我寄張比你試左先,岩先買,始於要夾呀

      刪除
    2. 多謝你先, 不過唔洗寄黎寄去, 禾買一盒試下先, 最近天氣轉禾都開始起敏感啦, 有呢個可以幫下個豬頭, 嘻嘻

      刪除
  4. 係咪因為咁,買左咁多呢? 等我都試下先

    回覆刪除
  5. 韓國 mask sheet 平平哋又唔錯,我都好鍾意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有朋友去完korea都比左mask我, 但唔岩用, 所以對佢地mask期望唔大, 估唔到呢個又好好用. 真係要夾丫 ^^

      刪除