2013年10月3日 星期四

Lovely Dolphin



除了正常煮食外,閒時我喜歡在屋企焗蛋糕、曲奇、整甜點,但都只是基於普通款式。

要做到好花巧又要學到有技術的,就一定要上堂了,得知將會有一位由馬來來的老師到香港教學這條海豚。我即時向現正學習相關課程的老師查問,因為我擔心自己是否應付得來,老師說我可以應付到,於是就好期待去上課了。

這個課程是全日,不過開心的時間總是過得好快,對於我的成品,我是滿意的,原因我仲係新手麻. 但做出來的海豚好有動感,而海水的海浪唔會像海嘯 hahaaaaa

回到屋企第一時間就把作品拿出來影相留念,之後我忍心切了個海豚頭出來放在碟上影相留念,可以好清楚見到入面是蛋糕.... 不過有些朋友看完相片之後就話我太殘忍,而且得個頭太恐怖喎!

其實..  我是好希望在吳生生日時可以親手做一個愛心蛋糕給他,看來要加油才行!

16 則留言:

  1. 好可愛的造型, 而且整得好生動?~ 可以透露在哪裡學嗎?~~

    回覆刪除
  2. 我好鐘意海豚架...好靚呀~
    不過可惜始終都要切.. wuwuwu....T.T

    回覆刪除
  3. 好靚, 好特別呀! 唔講都唔知係蛋糕呢~ 唔怪得要整成日囉...

    回覆刪除
  4. 加油,相信你會越做越好

    回覆刪除
    回覆
    1. 會呀, 會加油...... 依家一直在上堂學習中 :-)

      刪除