2022年5月24日 星期二

生日晚餐 @ 金鐘夜上海

收工去太古廣場 吃上海菜,懷念一下當年我地拍拖撐抬腳既地方。今我地無揀套餐,因為單點可以叫晒自己最想食既野!

 

鎮江肴肉 - 每次必叫,因為我真係好鐘意食,而呢度亦做得好好味!



松子魚 - 呢個又係我至愛,自己唔會係屋企整呢條魚,冇功力而且唔識呀!



脆皮炸子雞 - 見到有人大讚所以我就叫左半隻,不得了,呢隻雞超級好味,皮脆肉滑... 超掂!!!



小籠包 - 好有水準



高力香蕉豆沙 - 又係好味呀,豆沙唔甜香蕉又香!

 


所有食物吃清光,邊食邊傾... 今年平平淡淡過了一個溫馨生日!





4 則留言: