2022年5月24日 星期二

我信上天會安排最好的給我

 今日係我既生日,不過我要返新工啊!

 


本來老公已經安排好今日既節目,因為我要返新工所以一一取消,他急忙走去買蛋糕,平時一定係揀朱古力味既我,今年要有所改變,所以揀左柚子香橙香芒蛋糕!

 

至於我點解有工唔做,在市道唔好之時走去裸辭? 因我家中有些事,再加上工作唔開心,所以我在老公支持下就辭職了。

 

近年好多事發生亦有很大轉變,一向都知道計劃趕不上變化,我認為做人要開心,當然亦要注意身體健康,我要做一個健康又開心既人,其他事對我已經不再重要!


4 則留言:

  1. 人生苦短,做自己想做的事,過自己想要的生活💪💪

    回覆刪除
    回覆
    1. 係... 人愈大, 思想就會同後生時唔同, 我想開心過生活 ^^

      刪除