2022年5月22日 星期日

中式下午茶@張公館

見到張公館有二人下午茶,優惠價$398 2位用另加一,想訂星期五竟然無位,所以訂左星期六同老公撐枱腳!

 


飲品方面我地要了茶 / 鮮橙汁及咖啡

 

第一道上既係雜果火箭菜沙律及蟹籽鰹魚汁冷麵,我本身唔太鐘意食冷麵,但呢個麵我覺得好好味!

 


原隻鮑魚酥/蝦餃/燒賣/小籠包有水準

 






魚子醬滷水流心蛋,見到個樣有點失望,都唔流心既? 幸好食入口又幾好味,滷水得入晒味!

 


蝦多士/炸春卷,我在外面係第一次食蝦多士,原來咁好味! 春卷又係好味,炸得好脆!

 



紫薯牡丹酥/芒果糯米糍係21,老公話芒果糯米糍成日都有得食,不如試下紫薯牡丹酥,呢個我覺得唔好食!

 


酥皮咖哩酥,唔酥之外仲好難食呀 >__<!!全個餐呢個係唯一既難食!

 

豬仔出浴奶凍/桂花五色糕,個豬仔奶凍好得意,話明出浴,所以用左個浴缸裝住隻豬, so cute 哈哈!  我唔食奶凍所以唔知好唔好味,但個桂花五色糕幾好,而且唔甜!

 



西式 tea set 食得食,中式tea set 都係第一次食,幾有新鮮感,當日陰天否則對住維港景色更正!



2 則留言: