2015年3月13日 星期五

Legrand


現居是用灰色的 E3000,新居吳生想話照用 E3000,我是無反對的!

一次睇燈飾發現 Legrand 不銹鋼制面,真係好靚,不過價錢好貴

心頭愛愈睇愈靚,雖則是貴,不過我深信是值得的!Legrand 電制要訂,不過 11月原來已經無貨了,好多人在排 waiting list,我當然也排啦。真攪笑,買電制都要排 waiting list 我同吳生共識如果到要安電制都排不到就用回 E3000 吧!

其實用 Legrand 個制芯會好大,制芯就係面板開關後面部份,所以師傅接上電線後,底箱可以藏線的地方就少了,所以用 Legrand 就要打入些個底箱。

 
 


最後是 PLC 有貨提供給我,不過都要分幾個地方去取貨,因為貨源好小….. 我是好遲才找 PLC,因為我知道他們是完全沒有拆扣,不過吳生都話好靚叫照買,他們效率好高同跟進事項好積極。讚讚讚!

沒有留言:

張貼留言