2015年3月26日 星期四

蠔油炆冬菇

上星期六跟靚太傾談煮什麼菜式,原來靚太差不多每天下煮,而我收工回到家最快也要八點半,再買又洗再煮已經吃宵夜了。所以靚太提議平時可以炆些冬菇放入雪柜,要吃時煮熱就可以,新年時買了包冬菇煮蘿蔔糕,打鐵趁熱 ^^ 即日就炆了些冬菇作試驗,果然又易又好味。靚太果然賢良淑德!我一定要多多學習!
 
材料及調味:
冬菇八隻
薑片
蠔油一湯匙
生抽及冰糖少許
 
做法:
-         先把冬菇浸軟後去丁,我用粟粉再清洗
-         爆香薑片及冬菇
-         大火加入浸冬菇水
-         最後加入蠔油、生抽及冰糖少許轉小火炆45分鐘至一小時
-         熄火後不要開蓋焗到放涼為止
(未即時食用則放入雪柜)
 
我當晚買了生菜,一於來個蠔油炆冬菇配生菜。冬菇好入味,好香又好味!
今個星期六會再炆多些冬菇放雪柜,真的非常方便呢!




第一次煮,相信賣相都不差

 
浸軟後去丁


爆香薑片


下冬菇

 
加入浸冬菇水

 
加入蠔油、生抽及冰糖
 

 
炆好 ^^

10 則留言:

  1. Florence:
    ~放工遲, 真係好難再煮得侍侍正正啦!!
    ~可以煮定啲餸, 就多返啲時間休息..........第二日返工都精神啲.
    ~你炆啲冬菰好靚, 你一學就識.....好犀利呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我平時收工是唔煮的,都是在街外食,依家會盡量煮一二餐,所以要煮些快靚正既..... 哈哈!!
      唔犀利啦... 你都得架,大家加油啦

      刪除
  2. 返工真係好難再煮到咩餸, 我而家都係整簡單為主...好彩老公無投訴咋~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你老公緊係唔會投訴啦,因為明白到做完一日野好辛苦,仲煮飯比佢食,開心都黎唔切啦 ^^

      刪除
  3. 好提意...
    炆餸的確幾好
    煮好慢慢食
    我收工回家更夜....已九時多

    回覆刪除
    回覆
    1. 朋友話煮公仔麵時加些冬菇絲.... 我下次都要試下咁 ^^

      刪除
  4. 呢個正,冬菇入哂味,講起都想吃 ~

    回覆刪除
  5. 我又係太夜收. 都試過整定呢個係雪柜, 但整咗2次之後覺得有D 悶..
    你仲有乜菜係快靚正介紹下呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我平時好少煮架.... 有時收工都九點幾十點先返到屋企, 所以真係好少煮.
      但依家會盡量 weekday 煮最少一次..... 哈哈哈~~~
      我會揀快快手菜式,不過好普通,唔知岩唔岩你!

      刪除