2015年3月28日 星期六

驚喜的入伙禮物 Le Creuset

朋友上來我家時送了一份入伙禮物給我,一看之下真是很驚喜,原來是 Le Creuset!
 
打開袋就見到 mini round cocotte,再細看下原來還有一盒是湯盅。
 
我不好意思說其實兩樣我已經有了,不過正想多買兩套湯盅,原因方便家人來時每人一盅燉湯,而且我也是打算買粉紅色,現在真的太好了。
 
至於 mini round cocotte 他送了給我的是紫色,而我自己買的是粉紅色,我超級喜歡這個紫色,朋友說沒辦法,叫我多用三個,其實唔多..... 加上是靚靚色,實在太開心太感激。
 
星期日會為它們剪綵,因為家人來吃飯.....  ^^




 

6 則留言:

  1. 你朋友的禮物正合你意呀~~~

    回覆刪除
  2. Florence:
    ~你的朋友真好, 啲入伙禮物, 好實用呀!!

    回覆刪除
  3. 你朋友真有心,送上相當貼心的禮物!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦, 真係諗唔到買 LC 呀 ! 好岩用呀.

      刪除