2013年12月27日 星期五

Afternoon Tea @ SEVVA

聖誕節當日我們去了 Sevva afternoon tea,一直都知道 Sevva 不設訂位,他們是 2:15pm 開始排隊,3:00pm 入座。

我們1:45pm 已經到達,在樓下排隊,起初沒有太多人,因為我們太早到,之後就愈來愈人多,到 2:15pm 大家就乘升降機到 25樓,門一開已經有一位職員說,還欠一分鐘!於是門又要再次關上,升降機需由 25樓再去到地下,之後又再返回 25樓。一向有耐性的吳生都表現得唔耐煩…. 不過這就是他們的規矩,你要去吃就要接受。





幸好當日天氣不太冷,所以揀坐戶外都不會 凍死,不過始終是頂樓又對住海,所以亦唔會太溫暖。幸好每個坐位旁邊都有支暖爐….. 好體貼!



我們要了 tea for two,茶方面我又是要了 earl grey tea;吳生則要了 latte





這就是我們的 set了,職員一放下,吳生就同我說:點解無香格里拉做得咁細緻我叫他食完先再說吧!




第一層

椰子味的海綿蛋糕,賣相看起來唔吸引,不過食時好香椰子味,海綿蛋糕好鬆軟。

Vanilla & Coco Strawberry & Pistachio Macaroon 好好味,真係估佢唔到。

 
 


 

第二層

 

Foie Gras Mousee 好食得唔停得口…. 如果再多些就更加好,哈~~~
 

打開入面原來是法國火腿配 cheese,好好食等我都試下用些靚靚紙包好送比同事食!
 


 
青瓜我一向麻麻就交由吳生獨食!



 

第三層

 

Cheese cake 不是我的最愛,不過真的好食…. 我見到上面的花手工好粗我估我會做得更靚
 

 
栗子一向是我喜愛之一….. 完全無失望

 

 

 






 
 
Sevva tea set 的確不錯,大部份都好好食…..  理單時職員給了一張 gift card 我們,之後去了 Lavin 換禮物。
 


 
原來是一塊鏡…. 正所謂又食又拎…..  今年聖誕過得好開心! 這支棒棒糖拿了回家









 


17 則留言:

  1. lee個Lavin crossover我都想試 !!

    回覆刪除
  2. 我到而家都未試, 怕等位:S

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔鐘意排,但無法,值得去架! :-D

      刪除
  3. 差一分鐘都要你落返樓下, 都幾趕客! 其實帶位嗰位同你傾兩句都一分鐘啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢要我地落番去, 直頭唔比我地出去呀.... 雖然咁, 仍然有好多人去.

      刪除
  4. 祝!
    新年快樂!
    一切順意!
    甜品靚靚!好味喎
    值得等!
    下次我要去試下

    回覆刪除
  5. 網上食評都說這店難有好位, 所以一直只聞其名. 無論如何, 祝你新年快樂, 2014, 要身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀.... 我地好好彩仲有個靚位.

      新年快樂, 身體健康 ^^

      刪除
  6. 聖誕要吃安頓好,不不不...幾餐"好"都不為過,最緊要開心。
    食物造型富心思,好吸引,不過我都怕要排太耐!希望可以試到一次,謝謝好介紹!

    回覆刪除
  7. sevva的system真係好差, 好似受氣咁
    食物好, 但貴同唔夠食!

    回覆刪除