2013年12月14日 星期六

交功課交功課 !!! ~~ Coq Au Vin 紅酒燴雞 (附食譜)

好開心假期跟Emma 上了個 french cooking class,老師很nice,但教學就不太細心,當日食物未夠入味,所以誓要回家再做一次並作出改進。 好多謝Emma 的耐心教導而且給我好多意見
材料/調味料:


雞膇四隻
紅酒 (full body)
牛湯
蒜頭
洋蔥
紅蘿蔔
煙肉
白磨茹
薯仔
黑椒
Oregano
Bay leaf
Thyme Leaves


做法:

- 雞膇需要用紅酒浸一晚,緊記用叉,這樣才可以更入味

- 先用平底鑊把煙肉煎好,盛起待用。之後就用餘下來的油炒白磨茹。

- 把雞膇用廚紙印乾紅酒之後煎到金黃色後盛起待用。

- 爆香蒜頭之後下洋蔥,炒一會之後再下紅蘿蔔。

- 炒一會後就可以加紅酒、牛湯。

- 煮一會之後就加入雞膇,此時需要加入調味料如黑椒、oreganobay leafthyme

- 滾起後轉中細火多煮15-20分鐘,熄火前加入白磨茹後上碟。

- 薯仔烚好後壓爛,加入牛油及黑椒。


*** 朋友叫我買full body red wine,由於對酒完全不通,所以到賣紅酒地方問老闆,講明要full body red wine 用來煮食就可以***


 這碟是吳生的
 
這碟是我的 
 
 

 

沒有留言:

張貼留言