2013年6月7日 星期五

新加坡 + 民丹島慶生之旅 – 無招牌 No Signboard Seafood

Day 2

由民丹島坐船返到去新加坡之後,辨理完過關手續就拿行李,好快好順利。跟住就坐的士去酒店了。酒店位於 Orchard 區的 Grand Hyatt。一下車酒店職員即時幫我們拿行李,一入大門,酒店都好大,好多職員,又有另一位職員帶我們去辦理 check in 手續,辦理完之後我們上到房時,已經見到行李!

梳化前有一支紅酒,原來酒店還送我們紅酒。其實在訂完房時吳生請酒店準備一個生日蛋糕比我,當一切溝通完之後,我們也確認 check in 時付款,後來收到酒店通知,他們會送我一個生日蛋糕,估不到現在還送紅酒。吳生見到就話:""要我一個人飲晒支紅酒""

之後我們去餐廳問一問蛋糕,職員查了一下單之後就說會依我們時間稍後送蛋糕上房。所有事都辦妥之後我們就可以外出了。

吳生安排了去無招牌吃晚餐




天氣太熱,凍飲是指定動作!好細杯....一杯無可能夠呀….

由於今晚要切蛋糕又紅酒,故此我們都不敢叫太多。吳生話書中介紹沙律油條,所以他點了這個。而我就想食麥片蝦,所以我點了蝦。另一個就是大家都共識的白胡椒蟹。

沙律油條其實是手打墨魚肉掬成條狀再灑上白芝麻炸的

白胡椒蟹好好食,吳生話這裡的味道比在 Kelong 食仲要好,我就覺得兩間都好好,不過 Kelong 的蟹肉就比無招牌更加好食。吳生邊食邊說,下次叫一隻更大的食。我表示唔得啦,因我仲有其他食店想食。

麥片蝦,好香呀…..  好好食呀,這是我第一次吃麥片蝦,真係好好食…..

吳生話要點甜品,我拒絕喇…. 酒店有個蛋糕在等我們回去呢!哈~~~

食完在附近行一陣,好多人影夜景,這裡有人在唱歌…. 
行前些少就是魔天輪等….


 這間是 Max Brenner Chocolate,不過好飽,食唔落喇。

旁邊就是被當地某雜誌選為 The Best Cookies in Singapore The Cookie Museum,我見有些人在飲杯茶食件餅,我都好想是座上客,不過有蛋糕等緊我,所以睇下就走人,現在都覺得蠢左,其實應該買些 cookie 返香港食都好麻。


行完一陣就坐地鐵返酒店


~~蛋糕已經送上來了


我的生日禮物
 
朱古力非常好食

 
 我們 12:00 就玩吹蠟燭,蛋糕好食呀,不過兩個人食唔晒 2 lbs 囉!餘下的放番入雪柜!



 就係咁我又老左一歲!

沒有留言:

張貼留言