2013年6月11日 星期二

新加坡 + 民丹島慶生之旅 – 環球影城

Day 3環球片場
早上先到餐廳食早餐,食早餐地方好大而且好多食物
我第一輪就拿了這個,因為我真係好鐘意食,吳生見到就話 又係呢d”?

 
見有點心…. 如果唔計塊皮就好好食,皮太厚喇~~

 這是吳生的…. 我沒有什麼胃口,食少少就可以了
因為我個心飛左去環球影城


由酒店去環球影城一直好擔心買不到入場票,見有 blogger 曾說去到賣晒,而我又忘了提早買,幸好最後買到
入場前見到有間賣糖的,於是吸引了我入去

好多糖好吸引,如果在攪婚禮前我一定狂掃現在影過相算了


哈哈笑…. 好鐘意呀,攪 party 時一支支插在 candy table 上,會比人感覺好開心





最後,買了些糖及一人一個行李牌就入場了

一入到去見到有人唱歌跳舞

我們當然唔睇,即時去排隊玩過山車,上次在日本排了2個多小時因強風大雨而玩唔到,今次一定要玩呀
這次排了一小時就玩到….. ~~~ 真係好激,我當然大叫啦,吳生話我震親他耳仔玩完下車,真係行唔到直線,仲有少少暈,不過好快冇事。
書中話這過山車有14樓高…. 我只知好離心囉!
玩時出來就會見到玩時影的相,好明顯我真係好驚,驚到好樣衰…. 所以買唔落手!

爭取時間再玩另一個 game,不過已經忘了是什麼名,好玩!
今次玩時出來睇下張相會唔會好些....  因為今次無咁驚,但我同樣地樣衰... !!  慳番

唔算太多人排隊,所以吳生建議坐這個可以睇到成個影城環境

我估只有我一人在叫…. 其實我有少少畏高…. 架車好高又快….

同他影相要排隊,我無興趣,所以影左他一人就算

同他影相不用排隊,所以我們兩個都有影...

肚打鼓了,所以去醫肚,睇下本書有什麼介紹
我今餐想食包,於是去了 Mel’s Drive In
塊牛肉幾好,其他配料唔得



影他時,他即時同我扮鬼臉~~~

之後我去玩另一個 game,忘了什麼名,其實好似蜘蛛俠個 game,我唔驚,不過照樣大叫,咁會好玩些估計今次影張相出來應該買得下手吧我同吳生講,雖然唔知什麼時間會影,不如不時就這個手勢吧 所以又要叫下,又要 yeah
好開心諗住揀相…. 這個 game 原來是無影相的!真的太過份喇….. 哈哈~~~
之後見到過山車只需 25分鐘就可以玩…. 所以即時去排隊玩多次。
今次大叫其實是好驚的大叫….吳生反應是第二次無第一次咁好玩….

可能我全程叫得太緊要…. 玩完坐我隔離的外藉女士都忍不住看住我笑了!
吳生叫我以後唔好捉住他手,因為紅晒,他好痛。而且我叫得太厲害令他好尷尬

~~~ 太多人同一時間走所以排隊等車等好耐

之後就去左商場行一會....估唔到買到禮物

之後行出去公園睇下景色,天上好多黑云

好多小朋友玩水估計天氣太熱



本來打算回酒店沖涼洗頭再外出吃晚餐
不過太累了,我唔想再去其他地方,於是去酒店旁的商場 shopping ….

這天就訂了五個班蘭蛋糕,走時在機場拿

沒什麼胃口,所以吃個湯麵就算,不過好驚喜,好好食!
 


之後就吃個甜品~~~不過好難食!

之後回酒店休息,可能叫得太厲害,竟然喉嚨有點痛,聲音帶點沙啞幸好帶了在日本買的藥,吃了兩次就沒事。所以呢!日本的藥真的好好!下次去都要大量入貨
今日超開心呀!

 

沒有留言:

張貼留言