2021年12月19日 星期日

聖誕假期前忙到甩碌

假期日、烘焙日!

聖誕係我最愛既節日,呢個假期忙到甩碌!

首先一定要整麵包,因為我唔想老公在外面買麵包,所以我會自家制愛心麵包!今次在都麵包上界了一塊小葉,對於整包新手既我,做到咁既作品已經開心左成日喇!


  

已經有3年冇整合桃南棗糕,好味不過好大工程..... 買料同準備工夫真係唔簡單!



榛子曲奇又鬆又脆又好味,我仲改左少甜版



朱古力薄脆餅又香又濃又好味!



瑪德連放比12月生日既朋友,一點小心意!



今年不再訂Panettone 改為自家制,自己一個,送一個比姪仔!



仲有幾日就聖誕節....  要好好享受呢個節目! 

4 則留言: