2021年3月11日 星期四

Fissler 壓力煲

 

唔見左幾日,因為胃炎所以每日乖乖食粥水休息。

 

唔舒服時期岩岩係Fissler 在祟光做優惠,幸好老公幫手去買我想要既煲。坦白說,外貌不像LC Staub 吸引,但亦都相當靚仔!

 


今次個優惠好吸引,因為買一個6L壓力煲就附送1個細煲,而煲蓋適合用左2個煲,咁我大煲可以用來煲湯,細煲就用來炆餸,更重要可以省電/省煤氣,因為平時煮1小時,現在只需10分鐘!我平時煲湯2-3小時,即是用20-30分鐘就攪掂。職員更說煲豆類糖水不用浸豆,真係要快快試下!

 




店員教老公回去要先用潔而亮洗煲,之後再用洗潔精,最後用一煲水加醋或檸檬。

 

好快我地晚晚都有靚湯飲!

 


5 則留言:

  1. Fissler 質素好好架,我十年前在德國買左一個 28" saute pan 只係 500港幣,用咁耐都無花。

    回覆刪除
    回覆
    1. 德國買一定平啊... 原產地! 500元真係抵到爛, 哈!
      我已經好返了, 謝謝你

      刪除
  2. 買到心頭好,好開心😃祝你早日康復

    回覆刪除
    回覆
    1. 係... 平時返工,有佢真係會快好多.
      我已經好返, 謝謝你啊~

      刪除