2021年3月13日 星期六

愛上玩手指

 

昨晚老公happy Friday,我就收工獨自去行街,最終在美麗華Amor逗留了差不多2小時。 買了七支甲油送了一部燈機、二支掃及一支甲挫。

 

一直好鐘意修甲,有段時間更加鐘意gel 甲,因為好靚又唔易整花,唯一缺點是拆甲後,指甲變得軟弱冇力像大病一樣,實在不忍心遭質原本健康的指甲。

 

今次Amor 真係幫到我,就算拆甲也不需要用專用卸甲水及磨甲,再次燃起我對修甲玩意。 店中提供大量款及不同色系,真係花多眼亂,幸好店員一直提供意見我,我對佢地既貓眼gel 愛不 手,仲配埋支磁石捧



 

今日我抽了時間試下自己gel 甲:

(1)   首先修好指甲

(2)   用火酒潔淨指甲表面

(3)   先塗上底油後照燈60

(4)   塗上第一層甲油後照燈60

(5)   再塗上第二層甲油後再照燈60

(6)   最後塗上面油照燈二次,每次60

 

第一次整唔算雞手鴨腳,只是塗的唔好,當塗另一隻手已經有明顯改善,相信多做一定有改善! 我已經愛上玩手指!

 


4 則留言: