2021年2月28日 星期日

Afternoon Tea @ Pano

今日同朋友茶聚,我揀左西九文化區藝術公園Pano Pano 係一間法國fusion 菜高級餐廳,揀呢間原因係見到食物好精緻,而且面對海景,訂位時要求坐窗邊。

 

前菜:

冰鎮帶子刺身,單是賣相已經好靚,入口超新鮮

之後就來一個龍蝦包加一杯粟米湯,龍蝦爽口;濃濃粟米湯超好味

 



吃完再來一個3層架。

最低層:

三文魚三文治,上面有少量魚子醬,掂!

鬆餅,坦白講,普通

鵝肝配脆餅,頂級好食!!

 



中層:

松露磨菇撻,香濃松露味,很足料

火腿係我至愛之一

Tiramisu Cone,好食!

開心果杯子,呢個不過不失

 


頂層:

拿破崙紅子

檸檬撻

吃到頂層已經幾飽,所以沒有太大驚喜

 


之後再送上:柑橘雪芭 (酸酸味味好醒胃) 及椰子雪糕

至於茶,當然係我至愛伯爵茶

 





唔好睇少呢個份量,吃完已經很飽! 咸點及甜點都好味,加上好耐冇同呢個朋友茶聚,2個傾下食下就五點,餐廳要清場,所以我地就要走人,開心時間都係好快過!



8 則留言:

  1. Yeah .. Yummy .. 謝謝分享 拍得D相靚靚 👍
    據聞 PANO 嘅大廚Chef Ken, 老闆 係同一人, 佢投資8位數字開設!
    facebook 經濟日報 - 巨星也捧場 星級大廚 西九開餐廳
    https://www.facebook.com/pano.westkowloon/photos/a.137293214488979/147431496808484/?type=3&theater

    回覆刪除
    回覆
    1. 哇~~ 唔講都唔知發哥都幫襯... 我都係要同朋友食飯,搵下搵下見到呢間好吸引! 真係冇揀錯啊~

      刪除
  2. 等肥人又去先..多謝Florence~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔駛客氣啊~
      我有朋友知道PANO 後都話想去, 叫我再去多次, 哈哈

      刪除