2021年1月14日 星期四

琥珀當歸排毒 treatment

 

11月底去左 G for Health 做左一個排毒treatment,整個 treatment 2小時。包括推拿45分鐘,另外45分鐘焗墊。

 


一開始先由人手經絡推淋巴,原來可以消耗4000卡路里😁,之後再用琥珀當歸油焗墊,完成排出的汗水可以反映身體健康症狀,既可減肥又可養生。

 

我的結果是排出偏黃色帶點渾濁雜物,原來表示身體內有寒濕毒重😧,排毒功能較慢,現在排出身體內過往多餘鈉質及其他毒素。

 

一問之下,職員提議做多幾次排毒則會有改善,建議我一個月做2次就會見到有明顯改善😍。

 


6 則留言:

  1. 肥人都有去做人手通淋巴呀!
    有次肥人幾日都去唔到廁所,通完果晚返到屋企就有得去啦,真係覺得唔錯呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一向好唔鐘意焗墊, 呢次感覺又幾好啊~ 最正係汗水見到身體狀況

      刪除
    2. 因為幫你既腸做左運動啊~ 通淋巴真係好好, 將塞左既通返晒... 面色都好左

      刪除
    3. 係啦, 仲可以去水腫, 肥人可以由大肥人變小肥人..Hahaha

      刪除