2021年1月26日 星期二

Cruise 空中餐廳 @ Hyatt Centric Victoria Harbour

 

估不到一個月前訂心儀餐廳也滿爆,不是說疫情下市道不好嗎? 唯有另覓食市! 偶然找到Cruise 空中餐廳,食物照片也蠻吸引,看了食評後,原來大多都讚好,於是我訂呢間餐廳幫老公慶祝生日,訂位時要求窗口位,因為有海景呢!

 


老公生日是星期日,正好吃到週末午餐! Menu 是每人$490再加一,如每人另加$250則可享用任飲紅酒、白酒或果汁等,當天order 飲品時,職員說我們不需要加$250也可以享用此項目,筍爆!

 

食物方面:

 

小食:

無限添加蝦片,小小辣多多脆,幾好味

 

冷盤:

龍蝦、帝王蟹腳、蜆,油甘魚、三文魚、甜蝦、帶子等! 所以食物都好味!

 

熱食:

燴牛仔骨:真係好好味,好想問下點煮呀!

烤走地雞:一般水準,精髓在於醬汁…. 超掂!

菜:炒菜心相對沒有什麼驚喜

椰槳飯:沒有飯引既我都覺得好好味

甜品:椰子雪糕泡芙…. 椰子雪糕超級有驚喜,好…..味!

 

總結:去不同地方飲下食下,遇上良好服務及美味食物,真係幾開心啊! 最緊要老公也很滿意,食得開心又有一個美好回憶!


2 則留言: