2021年1月21日 星期四

馬卡龍

很久沒有整馬卡龍,因為自己唔太鐘意食,見到朋友一星期整幾次又send相比我睇,仲有好多唔同色水,於是我同佢一齊趁熱鬧,大家一齊用法式去整,事實証明凡事都要下苦功,她唧出來的大細勻一,而我唧出來的尚可接受。

其實市面有圈圈焗墊出售,我甚少整馬卡龍所以我沒有買,只好小心及用心去唧好每一粒,努力下尚算見得人,餡是又香又濃咖啡味,我覺得不錯!

8 則留言:

  1. 做得好靚呀,我唔多喜歡食出面啲馬卡龍,自己唔識做,所以好少食。

    回覆刪除
  2. 我又係好鍾意整但怕太甜不喜歡食,哈哈。
    我反而覺得唧餡仲難,成日都唔靚。

    回覆刪除
  3. 肥人都出去學過一次, 真心覺得好難呢..hahaha

    回覆刪除