2016年6月15日 星期三

Milano 23cm soup dish

最近買左兩隻 Narumi 品牌Milano系列湯碟,這款 23cm soup dish 拿上手可以給我一種好開心的感覺,最後乖乖用錢買開心!
 
 
希望星期日有時間煮一個簡單西式晚餐….. 全部餐具都要用上 Milano想起都興奮~~~

5 則留言:

  1. 日本瓷器品牌一向細緻典雅,開心買、唔開心又買,
    我只買了它的咖啡杯蛋糕碟套裝。
    其他少用無買了,
    我最近俄羅斯旅行,給我發現聖彼得堡皇瓷製廠
    Imperial Porcelain Factory,
    買了一隻好薄好靚咖啡杯碟,好開心
    在我最近的俄羅斯blog有介紹

    回覆刪除
    回覆
    1. 好羨慕你去左俄羅斯,更羨慕你買左咁靚既咖啡杯碟

      刪除
  2. 日本瓷器品牌一向細緻典雅,開心買、唔開心又買,
    我只買了它的咖啡杯蛋糕碟套裝。
    其他少用無買了,
    我最近俄羅斯旅行,給我發現聖彼得堡皇瓷製廠
    Imperial Porcelain Factory,
    買了一隻好薄好靚咖啡杯碟,好開心
    在我最近的俄羅斯blog有介紹

    回覆刪除
  3. Narumi 我都好鍾意, 同你一樣買左咖啡杯碟套裝

    回覆刪除