2016年5月30日 星期一

我的生日 ~~ 西貢六福菜館 / 半島酒店~~金佐日式料理

今年生日是在星期二,本來打算請兩三日假可以去個 short trip,不過公司收購了一間公司,這排忙到飛起….,根本冇可能請假

打算唔拎假,誰知吳生興高采烈同我講佢請左一日假,還提議去長洲,我覺得唔錯呀,因為我未同佢去過長洲....
 
可惜星期一晚工作太趕太忙,加上這排壓力太大我已有點胃痛,生日當日起床有點頭暈最後我取消唔去長洲,唔想暈船浪。
 
最後入左西貢,去左有米芝蓮之稱既六福菜館飽到上心口呀!
 






 

晚上我揀去半島既金佐已一段時間冇來,不過食物真係唔錯。









   
今年生日雖不是多采多姿,不過我覺得平平靜靜也不錯,只要兩個人係一齊已經十分滿足。

9 則留言: