2016年5月19日 星期四

Vitantonio 櫻花閃粉紅色窩夫機



上月Vitantonio 推出櫻花粉紅色窩夫機,路經city super 時見到V機及blender,即時想買blender,因為好似幾方便, 幸好我冷靜想想,自己已經有Bosch stand mixer,根本唔需要再買,至於V機當日趕住去街,打算下次才買,誰知推出一星期已經售罄。
 
基於此色是限量版,所以官方網站發出聲明唔會再返貨,初時我的確有小小失望,不過這不是我的must buy item,所以有或無根本無所謂,而且我深信市場部見到咁受歡迎,好快又會推出其他限量顏色。
 
在某烘焙店訂購食品時,見到該店也有賣V機,我順手多打幾隻字問下有沒有貨,回覆當然是沒有啦,對方提議我訂白色,我又順手打幾隻字請對方將我排去waiting list,最後我收到通知有機了,問我要不要…… 
 
見到相片就知道V機已在小廚房了,跟機附上三個模具,分別是心心、三文治及cupcake,而且仲有一本書。要抽時間玩下先得喇~~~~

沒有留言:

張貼留言