2015年4月22日 星期三

Le Creuset Private Sale (April 18-21, 2015)


一年兩次的 LC 開倉又來了,一個月前吳生就叫我多買一兩個trivet,而我自己都想再買湯盅。
 

但買一兩樣就要排隊,真的不想!星期六我根本抽唔到時間去,星期日原本想在 LC 收鋪前才入場,目的希望可以人流少些。 

星期日早上收到朋友通知說人流很少,於是相約進場….. 今次我買得唔多,都是有需要才買。也因吳生有時間同我一起,於是也幫朋友購入心頭愛,因為之前我沒有時間進場,朋友都會幫我購入!



 
之前已買了一個 trivet ,吳生覺得好用,於是有需要再買
我最想要的湯盅都買到了!不枉此行…..
 
 
 
 
這隻是今次大熱的碗,我也很幸運地買到一隻粉紅色!
 
 

2 則留言:

  1. Florence 辛苦了!這趟LC行,收穫不錯 ~ HAPPY ^^
    我都係咁話...我無亂買架...係有需要先買!heehee...

    回覆刪除
    回覆
    1. 緊係,我從來都唔覺自己成日買野架!哈哈!

      刪除