2015年4月22日 星期三

實用而帶點浮誇 deBuyer 5670-24cm

一個 實用而帶點浮誇的鐵塔手柄煎鑊,足以令我買它回家!



愛它的手柄,也愛它是法國製造!其實這隻煎鑊是無塗層的,所以用起來都可以很放心。有人說用它來煎牛扒會很好食,話雖如此,不過也要看扒的質素!


由於未仍開鑊,所以未有用後感,只知道這隻煎鑊是愈用愈黑,愈用愈好用,就像家中的LC & Staub!而清洗方面也是一樣,不可以用洗潔精!

9 則留言:

  1. 呢隻鑊真係好正,又靚又實用,煮梗野食時個鐵塔手柄都唔會熱架,點解唔買個大d呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你用邊款?

      我揀 24, 咁配理個 LC 就可以有一大一細!

      刪除
    2. 我買左28cm呀! 因我本身冇平底鑊

      刪除
    3. 如果無,28 的確是好選擇!

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 我都想買,但想要細d...等你用後再分享!:D

    回覆刪除
  4. 我都好想買, 不過我已經有個 LC 煎PAN 喇, 無藉口入貨.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己鍾意煮多過買!
      但呢隻手柄真係超正!

      刪除